This blog about friendship. And we hope this friendship still remain forever although all of us marry soon hehehe..peace xoxo

Thursday 17 May 2012

Tatapan Kasih & Sayang Buat BFF

      

Sahabat Adalah AnugerahYang Indah.
Mungkin Seseorang Bisa Hidup Tanpa Kekasih Tetapi Jarang Orang Bisa Hidup Tanpa Sahabat.
Yang Selalu Menemaninya Disaat SUKA, DUKA, GEMBIRA, Mahupun SEDIH..
ITULAH SAHABAT SEJATI..




'Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku, sahabat yang baik adalah sahabat yang seiring denganku & menjaga nama baikku ketika aku hidup/selepas mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapatsahabat sejati yang tidak lantur dalam suka/duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya....
(Imam Syafie)'

   =    
Kepada sahabatku..
Aki aka kak long
Nora aka kak ngah
Wanie aka kak chik

 Terima Kasih menjadi sahabat yang setia, susah senang bersama, bertekak dan berperang pun bersama.. ko kata aku, aku kata ko.. semua itu mendewasakan kita bila bersahabat.. korang memang yg d best la.. sama2 kuat makan, kuat bebel, kuat merajuk.. ish mcm2 la.. 4 org kita 4 ragam la kt alami..
 i love u olllllllssssssssssssssssssssssssssssssss


Sweet Love'
-Fa-


Aki update
sayang semua!! (wanie,fa,nora)
Korang! Nak cikit.. Hihi

Love,
Aki xoxo

1 comment: